Pons ontwerp

Trick 'n Treats

Chocolade,  cupcakes, fudge, macarons, snoep en andere eerste levensbehoeften vond je in onze prachtig vormgegeven winkel in het hartje van Utrecht. Een concept dat nog volledig onbekend is in Nederland, maar staat te popelen om ontdekt te worden! Niet alleen de lekkernijen en het ontwerp van de winkel waren vernieuwend, de verpakkingen zijn kleurrijk en verrassend qua design & uitstraling. Tegenwoordig helaas alleen nog online via www.trickntreats.nl

> Concept en ontwerp visual identity en vertaling naar alle items

Trick'nTreats over Pons Ontwerp | door Joost Houben - 
Owner Trick'nTreats
"Na al vele jaren prettig te hebben samengewerkt met Marianne en Pons Ontwerp bij Unilever voor o.a. OLA en Swirls zochten we bij het nieuwe concept Trick 'n Treats een ontwerpbureau met een sterk gevoel voor een look&feel die goed bij onze doelgroep past. Pons Ontwerp was een eenvoudige keuze. Marianne is erg goed in het zich verplaatsen in de belevingswereld van de doelgroep. Haar ontwerpen en campagnes zijn altijd een sterk geheel vanuit een bepaalde gedachte en identiteit. In tegenstelling tot ontwerpers die een duidelijke 'handtekening' hebben kan Marianne een wereld creëren rondom een merk of product die geheel eigen is. En dat is te zien in het eindresultaat! We zijn zeer blij met de huisstijl, verpakkingen en visuele communicatie die door Pons Ontwerp is gemaakt voor Trick 'n Treats. Er gaat geen dag voorbij dat er geen compliment wordt gegeven door bezoeksters van onze winkel voor lekkernijen over het mooie ontwerp van de doosjes, het tasje, de website of het logo. Ook in de opleverfase van het winkelconcept heeft Marianne kunnen helpen om de hele winkelinrichting visueel in lijn te brengen met de brand identity. De samenwerking verloopt altijd snel, soepel en positief. Voor een ervaren, creatief en betrokken ontwerpster met een goed strategisch marketing inzicht ben je bij Pons Ontwerp zeker aan het juiste adres."